Din momentul în care companiile au început să-și definească strategiile în termeni de cotă de piață și venituri, a devenit tot mai evidentă…
Vezi detaliiPRO Customer® a studiat procesul natural de cumpărare al clienților și a dezvoltat o metodă denumită PROCES DE GHIDARE, aplicabilă…
Vezi detaliiPRO Customer® a analizat și a structurat procesul natural de cumpărare al clientului. Procesul de ghidare PRO Customer® este structurat în oglindă…
Vezi detaliiPRO Customer® urmărește obținerea unui impact la nivelul următorilor indicatori ai unui sistem de vânzări: nivel venituri, stabilitate și…
Vezi detaliiProcesul de ghidare PRO Customer® este structurat în oglindă cu acest proces natural de cumpărare al clientului, ceea ce îi conferă…
Vezi detaliiImplementarea unui sistem PRO Customer® poate fi organizată flexibil, răspunzând astfel unei varietăți largi de situații și nevoi ale organizației…
Vezi detaliiIn acest moment folosim cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta pe acest site.
Puteti afla mai multe despre cookie-urile folosite sau le puteti opri din setari.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
You can adjust all of your cookie settings by navigating the tabs on the left hand side.
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest sit va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.