Cerințe care stau la baza alegerii PRO Customer de către clienții noștri

“Am făcut o mulțime de cursuri și, prin urmare, vrem ceva actual/nou, practic, credibil, customizat pentru situația noastră”

blank
Florin
Training Manager

“Vrem să aducem un suflu nou în relația cu clienții din portofoliu și cu piața potențială”

blank
Codruț
Director Vânzări

“Vrem ca angajații să fie motivați să aplice și să aibă încredere în rezultatele pe care le pot obține”

blank
Irina
HR Manager

“Ne dorim să capitalizăm și să valorificăm interacțiunile cu clienții noștri, dar și cu prospecții”

blank
Ioana
CEO

“Dorim să obținem un factor diferențiator în relația cu clienții”

blank
Marius
Administrator

“Vrem să valorificăm mai bine CRM-ul nostru”

blank
Călin
Director Comercial

“Vrem să poziționăm mai bine angajații și produsele noastre în relația cu clienții”

blank
Amina
Marketing Manager

“Ne dorim să reducem activitățile de vânzare neproductive, deranjante pentru client și frustrante pentru angajaț”

blank
Alin
Director Retail

“Avem nevoie ca metodele să fie implementabile și măsurabile”

blank
David
HR Manager

“Programele de training și consultanță trebuie să se bazeze pe experiența practică și să-i implice pe participanți”

blank
Adina
Coordonator Training

PRO Customer crește performanța sistemelor de vânzare

Stabilește o întâlnire