
Fost sportiv de performanţă, Florin se inspiră în viaţa personală şi cea profesională din formula aplicată mult timp de el, atât în etapa de pregatire, antrenament, cât şi în cea competiţională, a meciurilor oficiale: autodisciplina şi acceptarea rutinei constructive, dezvoltarea bagajului tehnic şi a unei tactici moderne, plăcerea necondiţionată de a practica şi face sport.
Începând cu 1997, timp de 10 ani lucrează succesiv pentru 3 companii din domeniul telecomunicaţiilor şi cel financiar al asigurărilor de viată, ocupând diferite funcţii ca: account manager,consultant de vânzări, sales manager, training manager. Lucrând în vânzări directe, a dezvoltat un portofoliu larg de clienţi, iar ca manager a format mai multe echipe, atât de vânzări, cât şi în domeniul trainingului.
În 2007 alege să devină antreprenor, investind şi gestionând o afacere la nivel naţional cu peste 30 de angajaţi în domeniile în care acumulase suficientă expertiză: telecom, intermediere de servicii bancare, consultanţă & training.
Florin devine co-fondator al firmei PRO Customer® în anul 2012, lucrând incă din 2009 la proiectul de concepere și brev etare a metodei PRO Customer® care numai în 3 ani însumează peste 3000 de aplicanţi, consultanţi de vânzări, manageri de primă linie sau de top din diferite industrii ca: farma, bănci, asigurări, telecomunicaţii.
Ca trainer si coach, Florin are peste 12 ani de experienţă iar principalele sale arii de competenţă sunt: domeniul vânzărilor, leadership, people management, project management, performance management.

Pe Ico îl definește în viața profesională dorința de a ajuta competent, pragmatic, punând pasiune în ceea ce face.
Domeniile în care s-a specializat în cei 20 de ani de activitate sunt: consultanță, training, management, relații cu clienții, sisteme de vânzări și managementul finanțelor personale.
Începând cu 1994, a lucrat ca reprezentant de vânzări, agent de bursă, consultant în finanțe personale, manager, antreprenor, trainer și consultant.
Activitatea de trainer a început-o în anul 2001 și, până acum, a susținut peste 300 de sesiuni de instruire.
Consideră că metoda PRO Customer®,pe care a dezvoltat-o începând cu anul 2009 este cea mai importantă realizare profesională. În anul 2012, după înregistrarea mărcii PRO Customer®, a înființat și firma cu același nume.
Până în prezent, sunt peste 3000 de persoane implicate în relații cu clienții, vânzări, management, directori de departament care au fost instruiți pentru aplicarea acestei metode în interacțiunea cu clienții sau în sistemele de vânzări, în special din domeniile: financiar-bancar, telecomunicații și farmaceutic.
Impactul de până acum al programelor PRO Customer®, precum și modul în care este fundamentată această metodă, îi dau încredere lui Ico că viitorul profesional va fi legat de metoda și firma în care este cofondator.


Laura are o experiență vastă în vânzări și managementul echipelor de vânzari. A dobândit cunoștințe aprofundate privind managementul relațiilor cu clienții, planificarea afacerilor și dezvoltarea de proiecte.
Incepând cu anul 1995, dupa obținerea licenței de inginer la Facultatea de Automatica si Calculatoare, a lucrat in domeniul financiar-bancar, având competențe excelente în stabilirea programelor pentru a maximiza vânzările, profitabilitatea si managementul calității serviciului pentru clienți.
Laura a dobândit in cei peste 20 de ani de activitate, expertiză extinsă în dezvoltarea și formarea personalului, precum și în dezvoltarea si susținerea de cursuri și seminarii pe teme legate de vânzări, servicii și produse. Ea are abilități excelente de comunicare și moderare, fiind speaker pe teme financiare si de business la conferințe si seminarii cu tematică IMM si Corporate.
Ca trainer și coach, Laura are peste 10 ani de experiența cu peste 2000 de participanți, abordarea ei fiind atât matematică cât si practică în managementul performanței de vânzări si negociere, precum și în calitatea serviciilor oferite clienților.
Preocuparea pentru dezvoltarea si performanța echipelor de vânzări printr-o interacțiune de calitate cu clienții, au determinat-o ca în anul 2018 să se licențieze în livrarea cu metoda PRO Customer® a cursurilor destinate organizațiilor de vânzări.

Are pregătire de trainer şi o experienţă bogată în consultanță, în managementul şi designul de programe de training. Alex face parte din echipa PRO Customer® de la început și e licențiat în utilizarea metodei.
El are o experienţă de peste 17 ani în training şi consultanţă având peste 5500 de ore de training şi peste 3500 de participanţi din firme româneşti şi multinaţionale. Susține training-uri în limbile română și engleză.
Este o persoană motivată, entuziastă, asertivă şi suportivă.
Domeniile sale de expertiză sunt:
– Vânzarea PRO Customer®
– Îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii
– Stilul personal de comportament
– Coaching
– Instruirea Instructorilor
Alexandru MOLNAR este absolvent al Facultăţii de Psihologie şi Sociologie din Timişoara, secţia Psihologie. Este, de asemenea, acreditat în metoda LIFO® de evaluare a comportamentului şi în Mediarea Conflictelor.