Preocupările clienților / stakeholderilor

“Clienții refuză dialogul și spun că nu au timp, sau nu sunt interesați”

blank
Marius
Manager Call Center

“Avem prea multe vânzări demarate și nefinalizate”

blank
Ioana
Director Regional

“Echipele de vânzări se plâng că suntem prea scumpi”

blank
Călin
Director Comercial

“Obținem greu întâlniri cu clienți noi și chiar cu cei din portofoliu”

blank
Amina
Team Leader

“Departamentul de marketing nu are informații actualizate și relevante depre clienții din portofoliu”

blank
George
Product Manager

“E prea mic numărul clienților care folosesc mai mult de un serviciu/produs de la noi.”

blank
Raluca
Director Retail

“Angajații nu au încredere în procesul sau metodele de interacțiune cu clienții recomandate de către companie”

blank
Laurențiu
Manager HR

“Fluctuația angajaților din departamentul comercial sau customer suport este prea mare”

blank
David
Director General

“Retenția clienților ne nemulțumește sau costurile  pentru a păstra clienții sunt prea mari”

blank
Adina
Customer Experience Manager

“Procentul de clienți care ne consideră o primă opțiune atunci când vor să facă o achiziție este prea mic”

blank
Alin
Marketing Manager

“Costurile de vânzare sunt prea mari”

blank
Daniel
CEO

“Procentul de clienți care sunt dispuși să recomande serviciile noastre este insuficient”

blank
Ovidiu
Owner

“CRM-ul este folosit insuficient și ineficient”

blank
Sonia
Director Comercial

PRO Customer crește performanța sistemelor de vânzare

Stabilește o întâlnire