“Clienții refuză dialogul și spun că nu au timp, sau nu sunt interesați”
Manager Call Center
“Avem prea multe vânzări demarate și nefinalizate”
Director Regional
“Echipele de vânzări se plâng că suntem prea scumpi”
Director Comercial
“Obținem greu întâlniri cu clienți noi și chiar cu cei din portofoliu”
Team Leader
“Departamentul de marketing nu are informații actualizate și relevante depre clienții din portofoliu”
Product Manager
“E prea mic numărul clienților care folosesc mai mult de un serviciu/produs de la noi.”
Director Retail
“Angajații nu au încredere în procesul sau metodele de interacțiune cu clienții recomandate de către companie”
Manager HR
“Fluctuația angajaților din departamentul comercial sau customer suport este prea mare”
Director General
“Retenția clienților ne nemulțumește sau costurile pentru a păstra clienții sunt prea mari”
Customer Experience Manager
“Procentul de clienți care ne consideră o primă opțiune atunci când vor să facă o achiziție este prea mic”
Marketing Manager
“Costurile de vânzare sunt prea mari”
CEO
“Procentul de clienți care sunt dispuși să recomande serviciile noastre este insuficient”
Owner
“CRM-ul este folosit insuficient și ineficient”
Director Comercial