Din momentul în care companiile au început să-și definească strategiile în termeni de cotă de piață și venituri, a devenit tot mai evidentă…
Vezi detaliiPRO Customer® a studiat procesul natural de cumpărare al clienților și a dezvoltat o metodă denumită PROCES DE GHIDARE, aplicabilă…
Vezi detaliiPRO Customer® a analizat și a structurat procesul natural de cumpărare al clientului. Procesul de ghidare PRO Customer® este structurat în oglindă…
Vezi detaliiPRO Customer® urmărește obținerea unui impact la nivelul următorilor indicatori ai unui sistem de vânzări: nivel venituri, stabilitate și…
Vezi detaliiProcesul de ghidare PRO Customer® este structurat în oglindă cu acest proces natural de cumpărare al clientului, ceea ce îi conferă…
Vezi detaliiImplementarea unui sistem PRO Customer® poate fi organizată flexibil, răspunzând astfel unei varietăți largi de situații și nevoi ale organizației…
Vezi detaliiAcest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.